Company karma

Company karma

Company karma

Company karma er den nye måde at drive forretning på.
Fremtidens ledere ved, at de må forene langsigtede forretningsstrategier med hensynet til den verden, som virksomheden og dens medarbejdere er en del af.
Formålet er ikke, at købe sig til et etisk alibi, men at skabe holdbar værdi for virksomheden, medarbejderne og omverdenen. Company karma er praktisk CSR for virksomheder, der tænker i helheder – og tænker globalt. Rigtig eksekveret vil Company karma frigøre kreativitet og innovation og ruste Jer i kampen om den nye tids medarbejdere.
Company karma er også historien om hvorledes det lykkedes Christian Stadil og nogle dedicerede medarbejdere at bevæge Hummel fra at være et lokalt sportsbrand, med fodboldlandsholdet som den meste markante repræsentant, til et globalt modebrand med stjerner som Jennifer Lopez og Madonna gående rundt i Hummeltøj.
Company karma er Christian Stadils virksomhedsfilosofi om hvordan ved hjælp af god energi, opmærksomhed, selvtillid, gennemsigtighed og bæredygtighed kan skabe forretning på en anden og bedre måde, ved at give samt ikke mindst altid vide, at enhver handling har en konsekvens.
Buddha har sagt det på denne måde: ”Hellere give af et urent hjerte end slet ikke at give.”



Bestil mere information om Company karma