KYS KUNDEN, IKKE TIGEREN
Et foredrag om at det er let og sjovt at forstå sine kunder, men at svaret og løsningerne ligger hos Jer selv

Jo større virksomhed, jo større afstand er der til kunderne, og jo mere forsvinder fornemmelsen for, hvad der rører sig i den virkelige verden. Der er ikke grænser for, hvad der bliver designet af avancerede processer og spreadsheets og nogle gange også produkter og ydelser, som minder mere om monstre end om svar på reelle behov eller uerkendte behov. Alt for meget energi og penge bliver brugt på interne processer i virksomhederne, FØR man føler sig klar til at møde markedet og forbrugerne. I sit foredrag om kundeorientering og arbejdet med at forstå sine kunder illustrerer Eva Steensig, hvordan man langt tidligere i forløbet kan få kunderne på banen og hermed spare tid og penge på fejlslagne strategier og løsninger. Eva hævder, at de fleste virksomheder i bund og grund er bange for deres kunder, men at mødet med kunderne kan være med til at skabe andre løsninger end de oplagte og differentiere sig fra sine konkurrenter, ved at finde sin egen vej inspireret af kunderne. I yderste instans er kunderne samarbejdspartnere for de virksomheder, der formår at organisere sig omkring kunderne.

 

 

Bestil mere information