Foredragsholder

Andrea Elisabeth Rudolph

Andrea Elisabeth Rudolph er en dansk iværksætter, som i 2006 deltog i en Greenpeace kemikampagne, der testede otte kvinder for skadelige og hormonforstyrrende kemikalier i skønhedsprodukter. Andreas krop var den mest ”giftige” af de otte. Det blev starten på Rudolph Care som skønhedsbrand.

Del med andre

Det personlige lederskab og lederrollen

Lederskab handler om personlighed og måden at være menneske på.

Som leder er du en rollemodel. Du skal være ordentlig, åben, turde være sårbar og hele tiden gå forrest. Hvis du har det mod, får du følgeskab.

At vide, hvad ledelse gør ved mennesker, er centralt i Andrea Elisabeth Rudolphs måde at lede mennesker på. Det er centralt i hendes tilgang, at man skal øve sig i ledelse hver eneste dag for at blive en bedre leder. Som iværksætter tænker man i starten ikke meget over ledelse, men når virksomheden vækster kommer ledelsesansvaret helt automatisk, fordi medarbejdere ønsker feedback, anerkendelse, frihed og synlig ledelse.

God ledelse kræver med andre ord træning og stor opmærksomhed på dagligdagen med medarbejderne. At være leder betyder, at du skal hjælpe medarbejderne med at præstere og udfolde deres fulde potentiale. Få det allerbedste ud af dine medarbejdere. De kan langt mere, end du tror – hvis de får frihed og mulighed for at udfolde alt det, de kan. Det ansvar har du som leder. Du skal turde være dig selv og hjælpe andre med at blive den bedste version af sig selv. Hør Andrea Elisabeth Rudolphs personlige foredrag om ledelse og mennesker og bliv klogere på, hvordan du bliver en endnu bedre leder.

Ønsker du at høre mere?

Kontakt os, hvis I ønsker at vide mere, og vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt!

Andre spændende foredrag

  • Talentudvikling, fællesskab, tryghed og potentiale

    Evnen til at skabe et fællesskab, der bygger på tryghed og tillid, har altid været hans helt store styrke.

  • Virksomhedens samfundsansvar

    Formål, forandringsledelse og forretning. Afsæt i et langt livs erfaringer med at bruge virksomheden som værktøj til at ændre verden.

  • Digitalisering – ikke bare en afdeling eller et projekt

    Hvordan finder man sin relevans i en digitaliseret tid? Hvilke risici møder man på sin vej, når man skal arbejde databaseret?