The People Advantage
Opnå gode kundeoplevelser gennem en god medarbejderoplevelse.
Mette Hybschmanns store passion er medarbejderengagement samt, hvordan man skaber en kundefokuseret kultur og brander sin virksomhed gennem sine medarbejdere. Hun har særlig erfaring med milllenials og motivation af yngre generationer og har gennem sit arbejde i Irma, McDonald’s og Knauf arbejdet både operationelt, taktisk, strategisk og nu også globalt med disse områder. Resultaterne taler for sig selv. Mette Hybschmann var bl.a. drivkraften bag, at McDonald’s blev kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads 3 år i træk.
Gennem hendes fokus på medarbejderoplevelse opnåede hun en signifikant ændring på både medarbejderengagement, kundetilfredshed, virksomhedens image og bundlinje. Mette Hybschmann er klar og konkret i sin tilgang – en reflekterende praktiker, der inspirerer til en fokuseret indsats for at øge bundlinjen med fokus på medarbejderoplevelsen som vejen til kundeoplevelsen.
Hør Mette Hybschmanns lærerige historie, og bliv inspireret til at arbejde målrettet med medarbejder- og kundeoplevelsen i din virksomhed.
Foredraget kan også afvikles på engelsk.
Andre spændende foredrag
Mangfoldighedskompetence – det nye guld
Mangfoldighedskompetence er den kompetence, du som leder skal udvikle for at identificere, koordinere og bruge ressourcerne i den virksomhed, du leder.
Company Karma
Et foredrag om karma som forretningsfilosofi. Karma betyder at alt, du gør, har konsekvenser. Med denne forudsætning er Company Karma en ny måde at drive forretning på.
Transformation sker igennem mennesker
I en verden, hvor alt forandrer sig, hvordan kan man så som leder være katalysator og oversætte retning og mål til meningsfulde udfordringer?

