The People Advantage
Opnå gode kundeoplevelser gennem en god medarbejderoplevelse.
Mette Hybschmanns store passion er medarbejderengagement samt, hvordan man skaber en kundefokuseret kultur og brander sin virksomhed gennem sine medarbejdere. Hun har særlig erfaring med milllenials og motivation af yngre generationer og har gennem sit arbejde i Irma, McDonald’s og Knauf arbejdet både operationelt, taktisk, strategisk og nu også globalt med disse områder. Resultaterne taler for sig selv. Mette Hybschmann var bl.a. drivkraften bag, at McDonald’s blev kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads 3 år i træk.
Gennem hendes fokus på medarbejderoplevelse opnåede hun en signifikant ændring på både medarbejderengagement, kundetilfredshed, virksomhedens image og bundlinje. Mette Hybschmann er klar og konkret i sin tilgang – en reflekterende praktiker, der inspirerer til en fokuseret indsats for at øge bundlinjen med fokus på medarbejderoplevelsen som vejen til kundeoplevelsen.
Hør Mette Hybschmanns lærerige historie, og bliv inspireret til at arbejde målrettet med medarbejder- og kundeoplevelsen i din virksomhed.
Foredraget kan også afvikles på engelsk.
Andre spændende foredrag
Inclusive leadership
For many leaders in today’s organisations, they are seeking tangible ways through which they can move from being a passive ally to an active ally.
Becoming an Active Ally of Inclusion
Individuals in organisations are seeking ways to make sense of what D&I mean for them and the teams, and what they can do to be allies of inclusion.
Making sense of D&I and my role in it
Hiring diverse talent and being a diverse organisation are certainly on the minds of many leaders and managers.