Foredragsholder

Mette Hybschmann

Mette Hybschmann er en dynamisk innovationsleder og CEO, som besidder en brændende passion for resultatskabelse gennem medarbejder- og kundeengagement.

Del med andre

The People Advantage

Opnå gode kundeoplevelser gennem en god medarbejderoplevelse.

Mette Hybschmanns store passion er medarbejderengagement samt, hvordan man skaber en kundefokuseret kultur og brander sin virksomhed gennem sine medarbejdere. Hun har særlig erfaring med milllenials og motivation af yngre generationer og har gennem sit arbejde i Irma, McDonald’s og Knauf arbejdet både operationelt, taktisk, strategisk og nu også globalt med disse områder. Resultaterne taler for sig selv. Mette Hybschmann var bl.a. drivkraften bag, at McDonald’s blev kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads 3 år i træk.

Gennem hendes fokus på medarbejderoplevelse opnåede hun en signifikant ændring på både medarbejderengagement, kundetilfredshed, virksomhedens image og bundlinje. Mette Hybschmann er klar og konkret i sin tilgang – en reflekterende praktiker, der inspirerer til en fokuseret indsats for at øge bundlinjen med fokus på medarbejderoplevelsen som vejen til kundeoplevelsen.

Hør Mette Hybschmanns lærerige historie, og bliv inspireret til at arbejde målrettet med medarbejder- og kundeoplevelsen i din virksomhed.

Foredraget kan også afvikles på engelsk.

Ønsker du at høre mere?

Kontakt os, hvis I ønsker at vide mere, og vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt!

Andre spændende foredrag

  • I bad med Picasso

    Kreativitet er kommet for at blive. Dét at være opfindsom og kunne improvisere er ikke længere en luksus for de få, men en opgave for de mange.

  • Det meningsfulde lederskab i en verden i forandring

    Han skal rekruttere, udvikle og fastholde de bedste talenter i en uhyre kompleks organisation, der både skal kunne rumme autonome projekter og samtidig udvikle sig strategisk, så teatret kan leve op til politikernes, pressens og hele nationens forventninger.

  • NOMA. Forny succesen – tænk forfra i medgang

    Hvad er opskriften bag succeshistorien om NOMA? Vi kender alle historien om Nordisk Mad, deraf navnet NOMA, som fire gange blev kåret til verdens bedste restaurant mellem 2010-2014