Foredragsholder
Andrea Elisabeth Rudolph
Andrea Elisabeth Rudolph er en dansk iværksætter, som i 2006 deltog i en Greenpeace kemikampagne, der testede otte kvinder for skadelige og hormonforstyrrende kemikalier i skønhedsprodukter. Andreas krop var den mest ”giftige” af de otte. Det blev starten på Rudolph Care som skønhedsbrand.
Del med andre
Troen på succes
Andrea Elisabeth Rudolph havde en solid karriere som radio- og tv-vært, da hun pludselig vendte det hele ryggen og begyndte fuldstændig forfra som direktør i sit eget hudplejefirma, Rudolph Care.
Men det hele startede ved en tilfældighed, da Andrea Elisabeth Rudolph var gravid i 2006 og netop havde fået svaret fra en test. Testen viste, at Andrea var den med flest skadelige kemikalier i blodet af de otte deltagende testpersoner. Det skræmte hende, men blev også startskuddet til, at hun begyndte at producere sine egne skønhedsprodukter under navnet Rudolph Care. Vel vidende, at hun hverken var hudlæge, biokemiker, laborant eller kosmetolog, men alene professionel forbruger, gik hun i gang med at finde de dygtigste mennesker til at hjælpe sig med produkterne og forretningen.
I begyndelsen var hun stadig vært i “Vild med dans”, men det job blev droppet i 2009 for, at hun kunne satse 100 % på sin drøm, ambition og forretning. Hør den fantastiske historie om iværksætteren Andrea Elisabeth Rudolph, der blev iværksætter ved et tilfælde, men siden har kastet sig ud i det med alt, hvad der dertil hører af risiko, gæld og søvnløse nætter. Efter mange års hårdt arbejde, men hele tiden med troen på succes, er det lykkes for iværksætteren, Andrea at nå sin drøm. “Troen på succes” er et værdifuldt foredrag, vi alle kan lære af.
Andre spændende foredrag
Mangfoldighedsledelse – skab fremtidens inkluderende kultur
Vi hører hele tiden, at ledere fremhæver mangfoldighed og ligestilling som vigtige elementer for øget værdiskabelse, innovation og bæredygtighed.
Skab fremtidens arbejdsplads i dag
Denne workshop giver deltagerne indblik i, hvordan man skaber et meningsfyldt arbejdsliv og engagerende tilhørsforhold både for ledere og medarbejdere, så de får lyst og mulighed for at yde deres bedste.
I bad med Picasso
Kreativitet er kommet for at blive. Dét at være opfindsom og kunne improvisere er ikke længere en luksus for de få, men en opgave for de mange.