Foredragsholder

Claus Meyer

I mere end 30 år har Claus Meyer gennem et utrætteligt entreprenørskab – og oftest med velsmag som våben – gjort sig umage med at frisætte uforløste potentialer i samfundet. Claus formulerer ikke langsigtede planer for sit liv, og omfanget af virksomheden har aldrig været et mål i sig selv.

Del med andre

Virksomhedens samfundsansvar

Formål, forandringsledelse og forretning

I sit nye foredrag tager Claus Meyer afsæt i et langt livs erfaringer med at bruge virksomheden som værktøj til at ændre verden.

Hvordan sætter man dagsordener, der engagerer andre organisationer, institutioner og enkeltpersoner i at være medskabere af de forandringer, man drømmer om at realisere?

Hvad er den perfekte balance mellem værdiskabelse i samfundet og for aktionærerne?

Hvordan bliver virksomheden til en bevægelse og kunder og samarbejdspartnere til ambassadører eller ligefrem fans?

Hvad betød det for Meyers, at virksomhedens indforståede formål efter 30 års tilløb endelig blev formuleret, undersøgt og langsomt foldet ud?

Det er nogle af de emner, som Claus kommer ind på i dette foredrag, hvor han også fabulerer over, hvorfor det kan være en god idé engang imellem at overveje, hvad der egentligt ville være det fineste og mest fantastiske, man kunne bidrage med i verden.

Lær af Claus Meyer, hvordan italesættelsen af virksomhedens samfundsansvar skaber mening, udvikler talent, producerer partnerskaber og styrker selve forretningen.

Ønsker du at høre mere?

Kontakt os, hvis I ønsker at vide mere, og vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt!

Andre spændende foredrag

  • How to hack the Future of Work?

    Et foredrag om, hvordan vi fremtidssikrer organisationen, lederens rolle og medarbejdernes tilhørsforhold.

  • Det er i fejlene pengene ligger

    Frederikke har begået masser af fejl. Hun har lyttet til dem og lært fra dem. Fordi der altid gemmer sig nye mulighed i fejl, som hun er god til at bruge næste gang.

  • Kreativ ledelse

    Skrive et manuskript, præsentere den nye strategi for virksomheden eller lægge taktikken til den næste afgørende landskamp er starten på det, der skal blive resultatet.