Foredrag med Eva Steensig 2018-09-23T12:18:26+00:00

Foredrag med Eva Steensig

Foredrag / Lectures

Den tabte uskyld
Generation Z
Forstå verden
Kys kunden, ikke tigeren

Workshop

Opdag fremtiden

Biografi

Eva har hele sit professionelle liv beskæftiget sig med at forstå motiverne for menneskers forbrug og adfærd. Med udgangspunkt i dette har hun arbejdet med at få virksomheder og organisationer til at udnytte deres muligheder for high performance ved at forretningsudvikle med udgangspunkt i en forståelse for behov og adfærd i vækst kombineret med virksomhedernes kerne og potentiale.

Eva er en inspirerende foredragsholder og rådgiver, som med sit engagement og smittende begejstring får virksomheder og organisationer til at se nye muligheder og finde nye veje i en foranderlig kompleks virkelighed. Eva Steensig er en efterspurgt foredragsholder, underviser og kommentator i medier bl.a. pga. en særlig kombination af viden, engagement, indlevelse, formidlingsevne og personlighed.
Udgangspunktet for Evas virke har altid været en dybdegående nysgerrighed overfor og forståelse for forbrugernes hverdagsliv, værdier, holdninger og adfærd. Denne indsigt har hun fået fra den sociologiske baggrund, adskillige store forbrugerundersøgelser, som hun har været ansvarlig for, og fra alle de danske og internationale virksomheder, hun har arbejdet for.

Efter i mange år at have arbejdet med kommunikation og især gennemgribende brand- og strategiprocesser har Eva de seneste år fokuseret på at udvikle nytænkende og operationelle tilgange til at forstå og arbejde med den nærmeste fremtid. Dette som modreaktion på metodeløs fremtidsforskning og for at imødekomme de behov, virksomheder har for forståelse for og dokumentation af efterspørgsel, når de skal forretningsudvikle fremadrettet.
Den store erfaring med at arbejde med virksomheder fra alle brancher og kontinenter har givet Eva en unik evne og ballast til at identificere markedsmuligheder med udgangspunkt i en præcis viden og virkelighedsnær samtids- og fremtidsforståelse.

“Det handler ikke om at kigge på konkurrenter, men om at forstå den verden, vi lever i.”

EVA STEENSIG

Foredrag / Lectures

Den tabte uskyld
Generation Z
Forstå verden
Kys kunden, ikke tigeren

Workshop

Opdag fremtiden

“Det handler ikke om at kigge på konkurrenter, men om at forstå den verden, vi lever i.”

EVA STEENSIG

Biografi

Eva har hele sit professionelle liv beskæftiget sig med at forstå motiverne for menneskers forbrug og adfærd. Med udgangspunkt i dette har hun arbejdet med at få virksomheder og organisationer til at udnytte deres muligheder for high performance ved at forretningsudvikle med udgangspunkt i en forståelse for behov og adfærd i vækst kombineret med virksomhedernes kerne og potentiale.

Eva er en inspirerende foredragsholder og rådgiver, som med sit engagement og smittende begejstring får virksomheder og organisationer til at se nye muligheder og finde nye veje i en foranderlig kompleks virkelighed. Eva Steensig er en efterspurgt foredragsholder, underviser og kommentator i medier bl.a. pga. en særlig kombination af viden, engagement, indlevelse, formidlingsevne og personlighed.
Udgangspunktet for Evas virke har altid været en dybdegående nysgerrighed overfor og forståelse for forbrugernes hverdagsliv, værdier, holdninger og adfærd. Denne indsigt har hun fået fra den sociologiske baggrund, adskillige store forbrugerundersøgelser, som hun har været ansvarlig for, og fra alle de danske og internationale virksomheder, hun har arbejdet for.

Efter i mange år at have arbejdet med kommunikation og især gennemgribende brand- og strategiprocesser har Eva de seneste år fokuseret på at udvikle nytænkende og operationelle tilgange til at forstå og arbejde med den nærmeste fremtid. Dette som modreaktion på metodeløs fremtidsforskning og for at imødekomme de behov, virksomheder har for forståelse for og dokumentation af efterspørgsel, når de skal forretningsudvikle fremadrettet.
Den store erfaring med at arbejde med virksomheder fra alle brancher og kontinenter har givet Eva en unik evne og ballast til at identificere markedsmuligheder med udgangspunkt i en præcis viden og virkelighedsnær samtids- og fremtidsforståelse.