
“If you don’t make the most of your opportunities, who will?”
Biografi
Louisa Loran startede sin karriere hos verdens største producent af spiritus, DIAGEO. Her stod hun for marketing og innovation og var en af hovedkræfterne bag virksomhedens omstilling den digitale tidsalder, at gøre beslutninger data drevne samt at komme i direkte kontakt med kunderne.
I 2014 tog hun sine erfaringer med sig til A. P. Møller Mærsk, hvor hun spillede en central rolle i Mærsks transformation fra at være en traditionel shipping- og olie-virksomhed til at blive en af digitaliseret logistikvirksomhed med større relevans for sine kunder. Louisa blev i 2021 ansat i Google, hvor hun har ansvar for at bygge et segment af forretningen på det europæiske, mellemøstlige og afrikanske marked.
Louisa taler om at gå forrest i forandringerne, at være autentisk og modig, også når man ikke selv kender alle svar, og at bruge virksomhedens følelsesmæssige intelligens til at skabe resultater. Hun udfordrer antagelser om mennesker, strukturer og teknologi og hun inspirerer til at se digitalisering som noget, der ikke bare hører til i en afdeling eller et projekt, men er en gennemgribende forandring, som kræver ledelse og sans for timing.
Foredrag
FOREDRAG
Digitalisering – ikke bare en afdeling eller et projekt
Hvordan finder man sin relevans i en digitaliseret tid? Hvilke risici møder man på sin vej, når man skal arbejde databaseret?
Video
Ønsker du
at høre mere?
Kontakt os hvis I ønsker at vide mere og vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt!