SE FOREDRAG
BOOK FOREDRAG
mette hybschmann

Biografi

BOOK FOREDRAG

Biografi

Mette Hybschmann er en dynamisk innovationsleder med 15 års erfaring indenfor HR, Branding, Service, Sustainability og Digital ledelse og besidder en brændende passion for resultatskabelse gennem medarbejder- og kundeengagement.

Hun sidder i dag som ansvarlig for Global People & Sustainability hos Knauf Group. Mette Hybschmann arbejdede i en årrække som ansvarlig for HR i McDonald’s danske marked, hvor virksomheden blev udnævnt til Danmarks Bedste Arbejdsplads tre år i træk af analyse instituttet Great Place to Work og dernæst som global direktør i McDonald’s Corporation hvor hun arbejdede med at løfte medarbejderengagement og kundeadfærd hos de ca. 1,7 mio. medarbejdere verden over gennem digital transformation & innovation.

Mette Hybschmann har modtaget den prestigefyldte Presidents Award i McDonald’s, der kun gives til top 1% performers globalt indenfor koncernen og var desuden en del af Berlingskes Talent 100 i 2016.

Hun har en uddannelse fra medie- og journalisthøjskolen i kommunikation, en HD i strategi og organisationsledelse samt en Master i innovation. Mette Hybschmann har således gennem årene opbygget sig en stor værktøjskasse med midler til at skabe inspiration til at forandre en virksomhedskultur og skabe synlige resultater.

Foredrag

FOREDRAG

The People Advantage

Opnå gode kundeoplevelser gennem en god medarbejderoplevelse.

Mette Hybschmanns store passion er medarbejderengagement samt hvordan man skaber en kundefokuseret kultur og brander sin virksomhed gennem sine medarbejdere. Hun har særlig erfaring med milllenials og motivation af yngre generationer og har gennem sit arbejde i Irma, McDonald’s og Knauf arbejdet både operationelt, taktisk, strategisk og nu også globalt med disse områder. Resultaterne taler for sig selv. Mette Hybschmann var bl.a. drivkraften bag, at McDonald’s blev kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads 3 år i træk.

Gennem hendes fokus på medarbejderoplevelse opnåede hun en signifikant ændring på både medarbejderengagement, kundetilfredshed, virksomhedens image og bundlinje. Mette Hybschmann er klar og konkret i sin tilgang – en reflekterende praktiker, der inspirerer til en fokuseret indsats for at øge bundlinjen med fokus på medarbejderoplevelsen som vejen til kundeoplevelsen.

Hør Mette Hybschmann lærerige historie og bliv inspireret til at arbejde målrettet med medarbejder- og kundeoplevelsen i din virksomhed.

Video

Ønsker du
at høre mere?

Kontakt os hvis I ønsker at vide mere og vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt!

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.