mette hybschmann

Biografi

Mette Hybschmann er en dynamisk innovationsleder og CEO, som besidder en brændende passion for resultatskabelse gennem medarbejder- og kundeengagement.

Hun sidder i dag som international CEO med ansvar for fem Amerikanske indulgence og casual dining kæder, Krispy Kreme doughnuts, Baskin Robbins is, TGI Fridays bar & grill, Wimpy burgers og Peet’s Coffee pÃ¥ tværs af 12 markeder.

Inden da var hun ansvarlig for Global Strategy & Development hos en af verdens største byggematerialeproducenter, Knauf Group.

Mette Hybschmann arbejdede desuden i en årrække med Customer Experience, Operational Training og HR i McDonald’s danske marked, hvor virksomheden blev udnævnt til Danmarks Bedste Arbejdsplads tre år i træk af analyseinstituttet Great Place to Work. Dernæst var hun global direktør i McDonald’s Corporation, hvor hun arbejdede med at løfte medarbejderengagement og kundeadfærd gennem digital transformation & innovation hos de ca. 1,7 mio. medarbejdere verden over.

Mette Hybschmann har modtaget den prestigefyldte President’s Award i McDonald’s, der kun gives til top 1% performers globalt inden for koncernen, og i 2016 var hun en del af Berlingskes Talent 100.

Hun har en uddannelse fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole i kommerciel kommunikation og branding, en HD i økonomi, jura, strategi og organisationsledelse samt en master i innovation og ledelse. Mette Hybschmann har således gennem årene opbygget sig en stor værktøjskasse med midler til at skabe inspiration til at forandre en virksomhedskultur og skabe synlige resultater.

Foredrag

FOREDRAG

The People Advantage

Opnå gode kundeoplevelser gennem en god medarbejderoplevelse.

Mette Hybschmanns store passion er medarbejderengagement samt, hvordan man skaber en kundefokuseret kultur og brander sin virksomhed gennem sine medarbejdere. Hun har særlig erfaring med milllenials og motivation af yngre generationer og har gennem sit arbejde i Irma, McDonald’s og Knauf arbejdet både operationelt, taktisk, strategisk og nu også globalt med disse områder. Resultaterne taler for sig selv. Mette Hybschmann var bl.a. drivkraften bag, at McDonald’s blev kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads 3 år i træk.

Gennem hendes fokus på medarbejderoplevelse opnåede hun en signifikant ændring på både medarbejderengagement, kundetilfredshed, virksomhedens image og bundlinje. Mette Hybschmann er klar og konkret i sin tilgang – en reflekterende praktiker, der inspirerer til en fokuseret indsats for at øge bundlinjen med fokus på medarbejderoplevelsen som vejen til kundeoplevelsen.

Hør Mette Hybschmanns lærerige historie, og bliv inspireret til at arbejde målrettet med medarbejder- og kundeoplevelsen i din virksomhed.

Foredraget kan også afvikles på engelsk.

Artikler

Ønsker du
at høre mere?

Kontakt os hvis I ønsker at vide mere og vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt!