Kresten Schultz Jørgensen

Biografi

Kresten Schultz Jørgensen er cand. Scient. Pol. Kresten har stiftet og været adm. direktør for to kommunikationsvirksomheder:
LEAD Agency og Oxymoron. Han har netop startet en ny virksomhed. I eget navn: Schultz Jørgensen Kom.

Krestens karriere har ført ham bredt omkring inden for kommunikation, branding og marketing. Det Kongelige Teater, Coca-Cola og undervisningsministeriet m. fl.

Han har været chefredaktør, lederskribent og debatredaktør for flere medier: Dagen, Politiken og Aktuelt.

Kresten holder foredrag om det gode arbejdsliv, mening, ledelse, kommunikation, virksomheden og det enkelte menneske i en verden i forandring.

Kresten har skrevet flere bøger om kommunikation, branding og ledelse.

Foredrag med Kresten Schultz Jørgensen

Bliv inspireret til det gode lederskab, virksomhedens muligheder, det nye arbejdsliv og kommunikationens verden med Kresten Schultz Jørgensen, der forener humor og videnskab, erfaringer og gode historier til ny læring.

Kresten motiverer mennesker og virksomheder, så de samles, finder det gode humør frem og får lyst til at udvikle sig og ændre adfærd. Han mestrer den sjældne kunst at kombinere faglig substans med medrivende personlige fortællinger, og han er kendt for at ’ramme’ alle i lokalet. Krestens foredrag om det moderne arbejdsliv og de velfungerende organisationer er fyldt med både inspiration og konkrete værktøjer, der hjælper tilhørerne videre – også efter foredraget.

Et foredrag med Kresten giver jer:

  • En underholdende og inspirerende oplevelse, som I kan samles om i dag og huske mange år frem i tiden.
  • En inspireret organisation, der er klar til at gå nye veje.
  • Konkrete værktøjer, der bygger på videnskab inden for både ledelse, kommunikation og psykologi.
  • Masser af fortællinger og eksempler, der vil kalde på eftertanken, bevægelsen og det gode grin.

Foredrag

  • Virksomhedens gode kultur

    Det er en ret udbredt misforståelse, at organisationskulturen hører til i den blødere afdeling som en art glasur på kagen. Sådan er det jo ikke, tværtimod.

  • Gør det godt – et opgør med accelerationsarbejdet

    Hvordan skaber vi på samme tid et sundt arbejdsliv for ledere og medarbejdere og værdiskabende virksomheder med høj produktivitet og glade kunder?

  • Brænd for det

    Hvorfor eksisterer vi som virksomhed? Hvorfor er vi engageret i denne sag? Hvorfor er jeg selv leder? Er jeg på gennemtræk, eller brænder jeg og vi virkelig for det, vi synes er rigtigt?

Bøger

Podcast

Artikler

Video

KRESTEN SCHULTZ JØRGENSEN – UNBUZZ AF CONTENT MARKETING

Kresten Schultz Jørgensen unbuzzer ordet ‘content marketing’.

Ønsker du
at høre mere?

Kontakt os hvis I ønsker at vide mere og vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt!