The People Advantage
Opnå gode kundeoplevelser gennem en god medarbejderoplevelse.
Mette Hybschmanns store passion er medarbejderengagement samt, hvordan man skaber en kundefokuseret kultur og brander sin virksomhed gennem sine medarbejdere. Hun har særlig erfaring med milllenials og motivation af yngre generationer og har gennem sit arbejde i Irma, McDonald’s og Knauf arbejdet både operationelt, taktisk, strategisk og nu også globalt med disse områder. Resultaterne taler for sig selv. Mette Hybschmann var bl.a. drivkraften bag, at McDonald’s blev kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads 3 år i træk.
Gennem hendes fokus på medarbejderoplevelse opnåede hun en signifikant ændring på både medarbejderengagement, kundetilfredshed, virksomhedens image og bundlinje. Mette Hybschmann er klar og konkret i sin tilgang – en reflekterende praktiker, der inspirerer til en fokuseret indsats for at øge bundlinjen med fokus på medarbejderoplevelsen som vejen til kundeoplevelsen.
Hør Mette Hybschmanns lærerige historie, og bliv inspireret til at arbejde målrettet med medarbejder- og kundeoplevelsen i din virksomhed.
Foredraget kan også afvikles på engelsk.
Andre spændende foredrag
Feedback
De fleste af os skaber resultater og opnår mål sammen med andre, og det betyder, at feedback bliver en kritisk kompetence at beherske.
Musikalsk Workshop – Ledelse handler om at skabe og udvikle sammen
Musikalsk Workshop, hvor han sammen med Akela kvartetten på musikalsk vis illustrerer, hvorfor ledelse og samspil handler om at hjælpe og lytte til hinanden.
Troen på succes
Havde en solid karriere som radio- og tv-vært, da hun pludselig vendte det hele ryggen og begyndte fuldstændig forfra som direktør i sit eget hudplejefirma, Rudolph Care.